„Nejvytrvalejší a nejnaléhavější otázka života zní: Co děláš pro druhé?“
Martin Luther King Jr.
V dnešní době zažívají neziskové organizace stále větší tlak na snižování dotací od státu. My poradíme, jak vytvářet komunikační strategii, která přitáhne dárce, sponzory a donory díky kreativní komunikaci, která zaujme cílovou skupinu na první pohled svou svěží kreativitou.
I neziskové organizace mohou být ziskem pro celou společnost – ovšem veřejnost musí správně porozumět tomu, co dělají. Víte, jak využít nejnižší možný rozpočet na reklamní aktivity a dosáhnout nejvyšší možný efekt? Reklama v zájmu dobra má celospolečenský prospěch a navíc řada firem dnes využívá CSR, charitu a sponzoring pro budování své image a public relations…
Co se dozvíte pro využití do praxe:
Jak se na kurz příhlásím:
Napište na vit.balousek@goodideas.cz nebo pošlete SMS na telefon 777 189 108.
Poté zaplatíte zálohovou platbu 50 % a máte účast na kurzu jistou! Počet účastníků je omezený.
Jak dlouho kurz trvá:
od 8 do 17 hodin s přestávkou 60 minut na oběd a s přestávkami na občerstvení
Kde se bude kurz konat:
Riegrova 1756/51, 370 01 České Budějovice
Samozřejmostí je wi-fi zdarma pro účastníky kurzu.
Cena za kurz:
2 900 Kč plus DPH 21%, celkem 3 509 Kč vč. DPH
Cena je včetně nápojů a lehkého občerstvení.
Prosíme o zálohovou platbu 50 % na účet: 103111520/0300 u ČSOB. Do poznámky napište, prosím, název kurzu.